Strefa Beaver

Pełna wersja: Witam wszystkich.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich koneserów tego sportu.Jestem tu nowy i zielony jak trawa na wiosnę ale myślę że pomożecie mi dojrzeć.Liczę na wsparcie i zrozumienie mojej nie wiedzy.Jestem na etapie co kupić za nieduże pieniądze.Pozdrawiam.

Dziękuję.Postaram się nie być kulą u nogi.
Cześć, to bardziej hobby niż sport. Na pomoc oczywiście zawsze możesz liczyć.
Witaj .
Damy radę a sprzęt to jaki w planach jest ........... rozumiem jedyny i słuszny  czyli PCP . Big Grin
Witamy serdecznie!
A ja twierdzę, że fun to tylko z napędem z pokręconego drutu Smile
Jacek, 03-05 2016 zawody w miejscowości Mikstat ( informacja na stronie w zakładce Zawody) przyjedź, będziesz miał okazję zobaczyć z "czym to się je" Smile
(04-10-2016, 07:57)zantara napisał(a): [ -> ]Witam wszystkich koneserów tego sportu.Jestem tu nowy i zielony jak trawa na wiosnę ale myślę że pomożecie mi dojrzeć.Liczę na wsparcie i zrozumienie mojej nie wiedzy.Jestem na etapie co kupić za nieduże pieniądze.Pozdrawiam.

Dziękuję.Postaram się nie być kulą u nogi.

Jeśli piszesz poważnie, nie kupuj nic (piszę poważnie). Za klasykiem: "...zobaczenie, pomacanie, rozmowa jest jak tysiąc postów." Po prostu wpadnij na jakieś spotkanie ludków zorganizowanych (jak "My"). Najtańsza forma zagarnięcia wiedzy i doświadczenia. Po prostu przyjedź (przyjdź)! Smile Jeśli wybierzesz zawody z noclegiem i będziesz miał trochę "szczęścia", będziesz spał ze mną (w pokoju)!!! Tongue
P.S. Że co? Że czarny "pijar" wyszedł?  Confused
Cześć.Poczytałem popatrzyłem i jest szansa że przyjadę nie na nocleg ale jeden dzień. Wezmę małżonkę może się wkręci.Niestety jest jeden warunek muszę załatwić wolne  Big Grin